Kampania reklamowa Škody na nośnikach AMS
  • 0
  • 1
3.02.2005

Kampania reklamowa Škody na nośnikach AMS

1 lutego b.r. ruszyła kampania reklamowa Škody, poświęcona promocji nowego, ekonomicznego silnika TDI w modelu Skoda Octavia. W przekazie reklamowym położono nacisk na oszczędne zużycie paliwa. Reklamy będą widoczne przez miesiąc na dwóch rodzajach nośników umieszczonych na stacjach benzynowych w całej Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52048 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

2 lutego 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.02.2005

CEDC współpracuje z Rowland Communications

Central European Distribution Corporation (CEDC) rozpoczyna współpracę z Rowland Communications, międzynarodową firmą public relations, w zakresie kompleksowych działań PR. CEDC – spółka notowana na NASDAQ w Nowym Jorku – jest największym importerem i dystrybutorem napojów alkoholowych w Polsce. Rowland odpowiadać będzie za wizerunek CEDC oraz za współtworzenie strategii komunikowania zewnętrznego firmy z grupami docelowymi.

1 lutego 2005