Kampania reklamowa Ogrodu SPA - nowej linii Grupy Kolastyna
  • 0
  • 1
24.10.2006

Kampania reklamowa Ogrodu SPA – nowej linii Grupy Kolastyna

Grupa Kolastyna SA – czołowy polski producent kosmetyków pielęgnacyjnych – rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową. Działania mają na celu zbudowanie wizerunku Laboratorium Kolastyna (jednej z marek znajdujących się w portfolio Grupy). Produktem prezentowanym podczas kampanii jest linia kosmetyków pielęgnacyjnych Ogród SPA. Jest to pierwsza z linii produktów wprowadzonych w ostatnich miesiącach na rynek w nowej szacie graficznej i pod nowym, odświeżonym logo Laboratorium Kolastyna.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.10.2006

Ruszyła kampania „Pokochaj każdą podróż z kartą Visa”

Visa Europe wspólnie z bankami członkowskimi wydającymi karty Visa w Polsce rozpoczęła jesienną kampanię promocyjną mającą na celu zachęcenie konsumentów do płacenia za zakupy kartami Visa zamiast gotówką. Loterię promocyjną, która potrwa do końca grudnia br. wspiera intensywna kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie ogólnopolskiej, punktach sprzedaży i w internecie. O promocji informować będą banki członkowskie, a w połowie listopada br. rozpocznie się innowacyjny konkurs na antenie Radia ZET. Przygotowanie i realizację promocji oraz działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Mediaedge:cia.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.10.2006

Henkel ogłasza konkurs „Henkel Innovation Trophy”

W ramach „Roku Innowacji” firma Henkel zaprasza wszystkich niezależnych wynalazców do przesyłania swoich innowacyjnych pomysłów na konkurs „Henkel Innovation Trophy”. Zgłoszenia można składać za pomocą poczty lub strony internetowej od 15 grudnia 2006 roku do końca kwietnia 2007 roku. Zostaną one ocenione przez komisję ekspertów pod kątem zastosowania biznesowego, stopnia innowacyjności oraz potencjału rynkowego. Zwycięzcy otrzymają atrakcyjne nagrody pieniężne. Henkel bierze także pod uwagę możliwość podpisania z właścicielami najlepszych pomysłów umów licencyjnych.