1 1 13.11.2007Kampania reklamowa KIA Sportagekampanie reklamowe TweetAgencja Paralotna przygotowała dla KIA Motors Polska kampanię promującą model o nazwie Sportage.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54841 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 13.11.2007Starcom zwycięzcą przetargu mediowego Tele2Firma Tele 2 rozstrzygnęła przetarg na obsługę skonsolidowanego budżetu mediowego w krajach Europy Północnej i Środkowej. Reklamodawca zdecydował się powierzyć planowanie i zakup mediów domom mediowym należącym do Publicis Groupe Media (Starcom, MediaVest oraz ZenithOptimedia). W Polsce obsługa Tele2 pozostanie w gestii domu mediowego Starcom.
0 1 0 0 0 13.11.2007SAR wyłącznym przedstawicielem Cannes Lions i Eurobest Awards na PolskęPrzedstawiciele Cannes Lions: Philip Thomas - Cannes Lions CEO i Terry Savage - Executive Chairman, spotkali się w Londynie z pełnomocnik Zarządu SAR, Członkiem Zarządu EACA – Pawłem Tyszkiewiczem. Biorąc pod uwagę osiągnięcia i rolę jaką SAR pełnił przy promocji konkursu w Polsce współpracując z poprzednim przedstawicielem Cannes (organizacja pokazów i wystaw Cannes Lions, przeprowadzanie w ramach KTR podczas Polskiego Festiwalu i Konkursu Reklamy eliminacji do konkursu Young Creatives), przedstawiciele Cannes Lions powierzyli w Polsce wyłączne przedstawicielstwo konkursu Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych.
0 1 0 0 0 13.11.2007Reklama nie sprzedajeCzym jest reklama? Jak określić, zdefiniować strategię? Jakie pytania należy zdać sobie pracując nad briefem? Czy efektywność reklamy należy przekładać na liczby? – to pytania/zagadnienia, jakie zostały poddane dyskusji podczas pierwszego, otwartego spotkania zespołu Young Professional, które odbyło się 8 listopada w Multikinie Złote Tarasy. Gościem specjalnym był Jack Hensler, członek zarządu i dyrektor marketingu P4.
0 1 0 0 0 13.11.2007Świstak już nie zawijaKraft Foods Polska S.A. odpowiadając na pytania tysięcy zaniepokojonych konsumentów ujawnił dziś ustami Steffena Mollera losy kultowego bohatera reklam Milki - świstaka. Zamieszanie wokół niego związane jest z wprowadzeniem przez firmę Kraft Foods nowych foliowych opakowań czekolad Milka, które można wielokrotnie otwierać i zamykać.