Joker: Folie à Deux” miał za słabą reklamę? - Marketing przy Kawie
Kampania reklamowa jedną z przyczyn słabego startu filmu „Joker: Folie à Deux”
  • 1
  • 1
8.10.2024

Kampania reklamowa jedną z przyczyn słabego startu filmu „Joker: Folie à Deux”

Musical „Joker: Folie à Deux” został słabo przyjęty przez widzów. W weekend otwarcia zarobił w krajowym box office jedynie 40 mln dol. Wśród przyczyn wymieniane są oszczędności Warner Bros. na reklamie filmu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 października 2024

  • 0
  • 1
  • 0
8.10.2024

Konferencja IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu już w październiku!

Jak w błyskawicznie zmieniającym się świecie nie być copycatem, lecz surferem trendów? Jak odnaleźć się w nowych formatach? Jak, wdrażając niestandardowe rozwiązania, mierzyć efektywność kampanii, nie zapominając o ochronie konsumentów? To tylko część zagadnień, o których mówić będą eksperci z grup roboczych IAB Polska podczas konferencji IAB HowTo: Nowe horyzonty influencer marketingu. Wydarzenie odbędzie się 29 października 2024 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

7 października 2024