BPme przenosi użytkowników do „Me-me-wersu” - Marketing przy Kawie
Kampania reklamowa aplikacji BPme przenosi użytkowników do „Me-me-wersu”
  • 1
  • 1
27.11.2024

Kampania reklamowa aplikacji BPme przenosi użytkowników do „Me-me-wersu”

Wprowadzeniu aplikacji BP towarzyszy kampania, która przenosi użytkowników do „Me-me-wersu”, gdzie cały wszechświat podpowiada im, że pobranie i korzystanie z aplikacji BPme to korzystna decyzja.

Aplikacja BPme oferuje korzyści i specjalne promocje na paliwa, oferty sklepowe, oleje Castrol, myjnię czy ofertę gastronomiczną Wild Bean Cafe.

Kampanię przygotowano, korzystając z narzędzi AI. Działania będą realizowane w digitalu (w tym w social mediach), w radiu oraz POS. Za ideę kreatywną, KV, działania digital i social odpowiada VML. Projekty materiałów POS na podstawie motywu graficznego przygotowały agencje VML i GPD.

Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mindshare. Kampania potrwa do końca stycznia 2025 r.

  • 1
BP promuje aplikację BPme

BP promuje aplikację BPme

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 listopada 2024