Tok FM z kampanią „Na każdy temat, z każdej strony” - Marketing przy Kawie
Kampania radia Tok FM z ilustracjami satyryka Janka Kozy
  • 0
  • 3
13.10.2025

Kampania radia Tok FM z ilustracjami satyryka Janka Kozy

Radio Tok FM wystartowało z kampanią wizerunkową „Na każdy temat, z każdej strony”. Rolę główną odgrywają w niej rysunki jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich satyryków – Janka Kozy.

Janek Koza słynie z charakterystycznej, pozornie niedbałej kreski i inteligentnego humoru, z którym komentuje polską rzeczywistość. Ilustracje artysty nie wyśmiewają bohaterów, lecz pokazują ich z dystansem. Tak właśnie radio Tok FM stara się rozmawiać o świecie – na każdy temat, z każdej strony.

Rysunki Janka Kozy w kampanii radia Tok FM

Rysunki Janka Kozy w kampanii radia Tok FM

Prace artysty można oglądać m.in. na łamach „Polityki”. W styczniu 2025 r. artysta otrzymał prestiżową Szpilę Satyrykonu – nagrodę specjalną przyznawaną wybitnym twórcom satyrycznym.

Wielokanałowa kampania stacji z rysunkami satyryka jest realizowana:

  • na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach,
  • w prasie („Polityka”, „Gazeta Wyborcza”),
  • w internecie (portale horyzontalne i media społecznościowe),
  • w sieci kin Helios.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja strategiczno-kreatywna OS3. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Grupy Eurozet.

  • 2
Rysunki Janka Kozy w kampanii radia Tok FM

Rysunki Janka Kozy w kampanii radia Tok FM

Rysunki Janka Kozy w kampanii radia Tok FM

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 października 2025