- 0
- 3
Kampania radia Tok FM z ilustracjami satyryka Janka Kozy
Radio Tok FM wystartowało z kampanią wizerunkową „Na każdy temat, z każdej strony”. Rolę główną odgrywają w niej rysunki jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich satyryków – Janka Kozy.
Janek Koza słynie z charakterystycznej, pozornie niedbałej kreski i inteligentnego humoru, z którym komentuje polską rzeczywistość. Ilustracje artysty nie wyśmiewają bohaterów, lecz pokazują ich z dystansem. Tak właśnie radio Tok FM stara się rozmawiać o świecie – na każdy temat, z każdej strony.
Prace artysty można oglądać m.in. na łamach „Polityki”. W styczniu 2025 r. artysta otrzymał prestiżową Szpilę Satyrykonu – nagrodę specjalną przyznawaną wybitnym twórcom satyrycznym.
Wielokanałowa kampania stacji z rysunkami satyryka jest realizowana:
- na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach,
- w prasie („Polityka”, „Gazeta Wyborcza”),
- w internecie (portale horyzontalne i media społecznościowe),
- w sieci kin Helios.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja strategiczno-kreatywna OS3. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Grupy Eurozet.
- 2





