- 1
- 2
Kampania Puckiego Hospicjum „Good Time to Daj”
Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio rozpoczęło kampanię 1,5% pod hasłem „Good Time to Daj”. Pokazuje w niej, że ostatnie chwile mogą być pełne ciepła, bliskości i radości. To opowieść o tym, że nawet na końcu drogi można doświadczać dobrych chwil.
Puckie Hospicjum, znane z innowacyjnego podejścia do komunikacji opieki paliatywnej, w najnowszej kampanii zwraca uwagę na to, że ostatnie chwile życia nie muszą być pełne bólu i cierpienia – mogą być pełne chwil szczęścia.
W spotach poznajemy trójkę bohaterów – młodą kobietę, mężczyznę w średnim wieku i marynarza. Zamykając oczy, wspominają chwile szczęścia i radości z ich życia.
Ciepła atmosfera spotów i przekaz „Daj nieuleczalnie chorym żyć dobrze, do samego końca” mają dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. Czas umierania może być dobry, dlatego symbolem kampanii stały się zamknięte oczy i uśmiech. Ten motyw przewodni zobaczymy w kampanii display, spotach reklamowych, a także w mediach społecznościowych.
W ramach kampanii #GoodTimeToDaj Puckie Hospicjum zachęca do dwóch działań:
- Przekazania 1,5% podatku na rzecz Puckiego Hospicjum.
- Wzięcia udziału w wyzwaniu #GoodTimeToDaj. Należy podzielić się zdjęciem z zamkniętymi oczami i uśmiechem na swoich profilach społecznościowych, oznaczając je #goodtimetodaj.

„Good Time to Daj” – kampania Puckiego Hospicjum
Kampania ruszyła 13 marca i obejmuje działania m.in. w social mediach, kanałach digital oraz kinie. Za opracowanie koncepcji działań odpowiedzialna jest DDB Warszawa, za produkcję sesji oraz spotów wideo Papaya Films, natomiast za działania komunikacyjne oraz zakup mediów – 38Content Communication.
- 1