Kampania promująca soki Tymbark w lekkich butelkach (wideo) - Marketing przy Kawie
Kampania promująca soki Tymbark w lekkich butelkach (wideo)
  • 1
  • 1
5.11.2012

Kampania promująca soki Tymbark w lekkich butelkach (wideo)

Na początku listopada wystartowała telewizyjna kampania soków Tymbark. Jej celem jest  poinformowanie konsumentów o tym, że soki i nektary tej marki dostępne są w nowych opakowaniach. Akcja podkreśla również, że wypicie butelki soku to dostarczenie organizmowi jednej z pięciu zalecanych dziennie porcji warzyw lub owoców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56219 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 listopada 2012