Kampania promująca polską premierę butów Adidas ZX 2K Boost Pure
  • 1
  • 6
11.03.2021

Kampania promująca polską premierę butów Adidas ZX 2K Boost Pure

Adidas Originals prezentuje najnowszą odsłonę serii sneakersów ZX 2K Boost Pure. Wprowadzeniu na rynek nowego modelu towarzyszy kampania reklamowa „ZXience” z udziałem influencerów.

Tym razem, eksplorując dziwny świat ZX, można zanurzyć się w dźwiękach, które mają przenosić do innego wymiaru. Adidas Originals na potrzeby kampanii stworzył muzyczne doświadczenie we współpracy z duetem Pro8L3M.

Influencerzy otrzymali ZX 2K Boost Pure razem z urządzeniem, w którym mogli odkryć fragmenty najnowszego singla „V”, zapowiadającego nowe wydawnictwo zespołu. Dzięki przesyłce od Adidasa każdy mógł poeksperymentować z dźwiękami stworzonymi przez Pro8L3M.

Efekty muzycznych eksperymentów można było usłyszeć m.in. w kanałach social media Maffashion, Magdaleny Beredy, Mary Jeleniewskiej, Martyny Pysi, Leny Moonlight, Mikołaja Śmieszka, Olgi Kleczkowskiej, Twins Style, Pawła Zmitrowicza czy Jakuba Wrotniaka.

Na potrzeby kampanii powstały materiały wideo przygotowane we współpracy z influencerami: Marcysią Ryskalą i Mateuszem Trąbką. Efekty sesji zdjęciowej można zobaczyć na ich profilach na Instagramie, a wideo było publikowane w facebookowych i instagramowych kanałach marki.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Mateusz Trabka (@trombabomba)

Strategia, kreacja, produkcja urządzeń, social listening oraz współpraca z influencerami i duetem Pro8L3M – VMLY&R.

  • 6
ZX 2K Boost Pure

Influencerzy promują ZX 2K Boost Pure

11 marca 2021