Kampania promująca markę Twój Błonnik
  • 0
  • 2
10.04.2012

Kampania promująca markę Twój Błonnik

Na początku kwietnia firma Sawex Foods, właściciel marki Britta Twój Błonnik, zorganizowała konkurs, który potrwa do 31 lipca i którego celem jest promowanie i umocnienie marki na rynku. Konkurs jest skierowany do konsumentów oraz punktów sprzedaży detalicznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 kwietnia 2012

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
10.04.2012

„Zrób coś dobrego dla Bliskiego” – Beata Sadowska i Michał Piróg w kampanii UPC Polska

Ponad 9 milionów Polaków po 50. roku życia nie potrafi korzystać z Internetu i nie ma motywacji, by go poznać. Z inicjatywy UPC Polska powstała prosta bezpłatna aplikacja, Internet Starter, która ułatwia poznanie wirtualnego świata. UPC chce zachęcić młode osoby do zaproszenia swoich bliskich, rodziców i dziadków do poznania Internetu w ramach akcji „Zrób coś dobrego dla Bliskiego”.