0 1 2.10.2006Kampania promocyjna Otwartego Konta Oszczędnościowego w ING Banku Śląskimkampanie reklamowe TweetRuszyła kampania promocyjna Otwartego Konta Oszczędnościowego w ING Banku Śląskim.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54718 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.10.2006Ruszyła jesienna kampania Develey Polska2 października pod hasłem „Sztuka smaku” ruszyła przygotowana przez Supremum Group kampania wizerunkowa firmy Develey Polska. Celem kampanii jest budowa spójnego i silnego wizerunku musztard i sosów, będących sztandarowymi produktami Develey.
0 1 0 0 0 2.10.2006Conecto.net promuje Audi TT CoupéRozpoczyna się pierwsza w historii marki Audi w Polsce internetowa kampania promująca debiut II generacji kultowego modelu TT Coupé. Kampanię przygotowała agencja interaktywna Conecto.net.
0 1 0 0 0 2.10.2006Hotel Rialto pomaga dzieciom z Wiosek Dziecięcych SOS w Polsce2 października oficjalnie rozpoczyna się współpraca hotelu Rialto ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Współpraca będzie polegać na długofalowym wsparciu finansowym Stowarzyszenia SOS przez hotel Rialto, którego beneficjentami będzie 411 podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce. Poza wsparciem finansowym przedstawiciele hotelu Rialto i Stowarzyszenia opracowali wspólnie roczny plan działania, który zawiera wiele atrakcji dla dzieci. Przewidziany jest między innymi Święty Mikołaj z prezentami od hotelu Rialto, wycieczka do Warszawy połączona z konkursem plastycznym czy choćby gotowanie z Kurtem Schellerem, kiedy to dzieci będą uczyć się gotować z mistrzem.
0 1 0 0 0 2.10.2006Kolejna nagroda za Silesia City CenterMiędzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers) nagrodziła Silesia City Center nagrodą Maxi Merit Award 2006 za kampanię informacyjną kaplicy p.w. Św. Barbary. Kaplica, zlokalizowana przy tym katowickim centrum handlowym, została poświęcona 3 grudnia 2005 r.