Kampania promocyjna miejskich organizacji turystycznych „City Will Wait”
  • 0
  • 1
21.04.2020

Kampania promocyjna miejskich organizacji turystycznych „City Will Wait”

„City Will Wait” to hasło, pod którym cztery metropolitalne organizacje turystyczne – w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i Łodzi – prowadzą działania związane z przeciwstawianiem się negatywnym skutkom kryzysu wywołanego przez obecną pandemię koronawirusa. Działania koncentrują się na promocji miast w sferze online.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 kwietnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2020

Wavemaker: telewizja jednoczy przy lokalnych serialach, w Sieci oglądamy globalnie

Na rynkach CEE największymi hitami serialowymi pozostają lokalne produkcje. Najlepsze odcinki polskiego „M jak miłość”, czeskiego „Policie Modrava” czy węgierskiego „A mi kis falunk” osiągają w swoich krajach po 30–50% udziału w czasie oglądania. Świat masowych produkcji telewizyjnych nie przenika się mocno z serialowymi hitami Internetu. W Sieci wszystkie kraje regionu w 2019 r. były zapatrzone w „Grę o tron” i „Stranger Things” – pokazuje analiza Wavemakera zrealizowana we współpracy m.in. z Parrot Analytics.

20 kwietnia 2020