Kampania promocyjna kandydatury Gdańska i Trójmiasta jako Europejskiej Stolicy Kultury (wideo)
  • 3
  • 4
1.06.2011

Kampania promocyjna kandydatury Gdańska i Trójmiasta jako Europejskiej Stolicy Kultury (wideo)

Niemal 90 organizacji pozarządowych, firm, instytucji kultury, uczelni i mediów. Jeden prosty komunikat: „Wspieramy starania Gdańska i Metropolii o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku”. Rusza kampania promocyjna Gdańsk 2016. Jej celem jest pokazanie, że Europejska Stolica Kultury to projekt, który łączy ze sobą różne środowiska. Swoje poparcie wyraziły między innymi największe media w regionie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.06.2011

Kampania i konkurs miesięcznika „Moda na Zdrowie”

Pod hasłem Anioły Farmacji magazyn „Moda na Zdrowie” – miesięcznik kierowany do klientów aptek inauguruje kampanię reklamową połączoną z akcją poszukiwania najbardziej oddanych pacjentom farmaceutów w Polsce. Celem akcji jest wyróżnienie tych aptek i farmaceutów, którzy otaczają swoich klientów najlepszą opieką farmaceutyczną oraz podkreślenie roli farmaceuty w kształtowaniu zdrowego stylu życia każdego konsumenta.