Kampania profrekwencyjna „Gazety Wyborczej” – „Dość. Nadszedł czas wyborów”
  • 1
  • 2
9.10.2019

Kampania profrekwencyjna „Gazety Wyborczej” – „Dość. Nadszedł czas wyborów”

Z początkiem października ruszyła kampania profrekwencyjna „Gazety Wyborczej”. W internetowych spotach zespół dziennika przedstawia problemy dyskryminowanych grup społecznych. Hasłem: „Dość. Nadszedł czas wyborów” zachęca odbiorców do zmiany ich obecnej sytuacji poprzez udział w nadchodzących wyborach parlamentarnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47363 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Piotr S.

2 miesiące temu

IMO to raczej nie jest reklama profrekwencyjna. Jej celem nie jest bowiem wyłącznie zachęcenie do udziału w wyborach lecz także opowiedzenie się w nich po określonej stronie sporu.

AnK

2 miesiące temu

@Piotr S.: Trudno żeby GW nie określała się po jednej stronie. Dobrze że są takie kampanie bo ze strony partii opozycjnych ta kampania jest anemiczna.

9 października 2019

8 października 2019