0 1 6.03.2006Kampania produktów Seboradinkampanie reklamowe TweetNa początku marca ruszyła wielka kampania medialna produktów Seboradin na terenie Małopolski.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54842 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 6.03.2006Coraz więcej dzieci korzysta z InternetuZ Internetu korzysta obecnie ponad 40 procent respondentów. 70 procent z nich łączy się z siecią codziennie lub prawie codziennie, jedna trzecia poświęca na to więcej niż godzinę dziennie. Wśród nich jest już spora grupa dzieci. Stanowią one ponad 2 milionową społeczność internetową, która urosła w ciągu ostatnich 12 miesięcy o ponad 100 tysięcy.
0 1 0 0 0 6.03.2006GoodFellows dla W. KrukAgencja GoodFellows zorganizowała konferencję prasową czołowej polskiej marki jubilerskiej W. Kruk. Konferencja miała na celu zaprezentowanie nowej, unikalnej kolekcji biżuterii opartej na ludowym wzornictwie Kujaw.
0 1 0 0 0 6.03.2006ACNielsen stawia na konsulting analitycznyZ początkiem 2006 roku powstał w ACNielsen niezależny dział Analytic Consulting. Wyodrębnienie nowej, wyspecjalizowanej komórki zostało podyktowane rosnącymi potrzebami Klientów z branży FMCG, którzy oczekują bardziej kompleksowego doradztwa w zakresie Marketingu Mix. W Polsce będzie znajdować się centrala działu na Europę Środkowo-Wschodnią.
0 1 0 0 0 6.03.2006Centrum Nauki Kopernik z On Board PRZespół ds. Centrum Nauki Kopernik nawiązał współpracę z firmą On Board Public Relations. Konsultanci On Board PR pomogą twórcom Centrum w opracowaniu kompleksowej strategii sponsoringowej. Wynikiem współpracy ma być plan pozyskania dodatkowego wsparcia dla ośrodka i oferta sponsoringowa adresowana do potencjalnych partnerów Centrum. Ośrodek, który ma powstawać w ciągu najbliższych dwóch lat w Warszawie będzie pierwszym w Polsce interaktywnym centrum edukacyjnym i jest największym projektem tego typu realizowanym w kraju. Prace na rzecz Centrum są realizowane przez On Board PR jako działania pro publico bono.