Kampania prewencyjna PZU na tablicach Jet Line
  • 0
  • 1
13.08.2008

Kampania prewencyjna PZU na tablicach Jet Line

PZU rozpoczęło drugi etap kampanii prewencyjnej pod hasłem „PZU SA z myślą o bezpieczeństwie”. Na należących do Jet Line tablicach sieci Motorway (12 x 4 m), ulokowanych przy głównych trasach na terenie całej Polski, rozwiązany został właśnie teaser, który od 20 lipca formą pocztówki z wakacji „Resztę opowiem jak wrócę”, zapowiadał ciąg dalszy kampanii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 sierpnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.08.2008

Społeczność Przyjaciół Klienta

W sierpniu ruszył Projekt Przyjaciele Klienta. Jego celem jest stworzenie społeczności osób i firm którym zależy na budowaniu dobrych i długotrwałych relacji z Klientami oraz propagowaniu wysokich standardów obsługi Klienta.
Będzie to platforma wymiany doświadczeń, zbierania studiów przypadków, w ramach której będą wypracowywane gotowe do zastosowania w każdej firmie rozwiązania. Celem jest wsparcie firm w budowaniu lojalności klientów, zwiększenia ich wartości i eliminacji zjawiska churn.