Kampania Pracowniczych Planów Kapitałowych z udziałem autentycznych użytkowników programu
  • 3
  • 1
12.04.2021

Kampania Pracowniczych Planów Kapitałowych z udziałem autentycznych użytkowników programu

Ruszyła kampania Pracowniczych Planów Kapitałowych z udziałem autentycznych użytkowników programu. Siedem osób opowie w niej o swojej decyzji.

Jak przekonują twórcy kampanii, po zeszłorocznej odsłonie prawie co trzeci pracownik w Polsce został w programie PPK. To około dwóch milionów osób. Wartość środków zgromadzonych na rachunkach PPK wynosi obecnie ponad 3 mld zł.

Spoty promujące PPK z udziałem uczestników programu emitowane są w telewizji (w stacjach głównych i tematycznych), radiu (w stacjach ogólnopolskich i rozgłośniach regionalnych) oraz Internecie. Kampania prowadzona jest także w prasie (advertoriale w magazynach poradnikowych i lifestyle’owych) i kanałach online (m.in. witryny zasięgowe i specjalistyczne, serwisy VoD, social media oraz mailingi).

W trwającej obecnie kampanii autentyczni beneficjenci programu, 20-, 30-, 40-latkowie w stylistyce swobodnej rozmowy – wywiadu opowiadają o swoich decyzjach dotyczących udziału w PPK. Powstało siedem filmów. Każdy z nich to inny bohater i inna historia. Bohaterów łączy jedno: każdy z nich został w PPK i każdy z nich na tym zyskał.

Wierzymy, że PPK to sposób na obecny kryzys demograficzny. Znamy liczby, a analizy statystyczne mówią jasno: obecnie jednego emeryta „utrzymuje” czterech pracujących. Szacuje się jednak, że za 20–30 lat będzie to mniej niż dwóch pracowników. Co to oznacza? Że obecni 20- czy 30-latkowie będą w przyszłości pobierać emeryturę w wysokości zaledwie około 25% swojego ostatniego wynagrodzenia – mówi Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching.

Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy PRO Media House. Kampanię przygotował Polski Fundusz Rozwoju we współpracy z Demo Effective Launching i PRO Media House.

  • 1
Kampania Pracowniczych Planów Kapitałowych

Kampania Pracowniczych Planów Kapitałowych

Inea

1 tydzień temu

mnie nikt nie musial nawet kampania przekonywac :) zapoznalam sie z zasadami i wiedzialam, ze bedzie sie oplacalo :) Poki co wcale nie zaluje, ze w programie zostalam, bo zyski sa satysfakcjonujace :)

Rozwiń komentarze

12 kwietnia 2021