Kampania popularyzująca Malediwy w Polsce i na Ukrainie
  • 0
  • 1
6.08.2012

Kampania popularyzująca Malediwy w Polsce i na Ukrainie

W Polsce i na Ukrainie rozpoczyna się kampania realizowana na zlecenie Narodowego Biura Turystyki Malediwów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 sierpnia 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2012

„Zarządzanie wiedzą w kontekście CSR” – nowa publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Najważniejszym zasobem biznesu są ludzie – ich wiedza, umiejętności i doświadczenie. Nowa publikacja Forum Odpowiedzialnego pokazuje, jak właściwie i skutecznie zarządzać kapitałem intelektualnym pracowników, klientów i innych interesariuszy firm. Praca „Zarządzanie wiedzą w kontekście CSR. Wyzwania, możliwości, trendy” zachęca do zmiany myślenia o wiedzy w organizacji, analizując najważniejsze wyzwania i możliwości w tym zakresie.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2012

Wyniki działań Coca-Coli w strefach kibica Euro 2012 (wideo)

6,5 mln fanów we wszystkich oficjalnych strefach kibica UEFA Euro 2012, 650 tys. osób uczestniczących w piłkarskich atrakcjach przygotowanych przez markę Coca-Cola (10% wszystkich odwiedzających strefy), 35-procentowy wzrost sprzedaży napojów marki w strefie kibica w Warszawie. Takie są wyniki aktywności marketingowej Coca-Coli w strefach kibica Euro 2012, szacowane przez markę oraz agencję Euro RSCG 4D, która przygotowała i zrealizowała te działania.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.08.2012

Rozstaniowóz od Axe – konkurs dla łamaczy damskich serc (wideo)

Mężczyzna odświeżony dezodorantem Axe może skłonić do upadku piękną anielicę – to znany już wątek z kampanii tej marki. Co jednak, kiedy jedna skrzydlata piękność znudzi się pachnącemu amantowi? Powinien rzucić ją w specjalnym samochodzie-rozstaniowozie i ruszyć na poszukiwanie kolejnej przygody – podpowiada marka. Jako model rozstaniowozu Axe proponuje czerwonego Forda Mustanga Convertible z 1965 r.