Kampania połączonych marek Play i UPC bez Barbary Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego
  • 4
  • 1
31.05.2022

Kampania połączonych marek Play i UPC bez Barbary Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego

W kwietniu P4, operator sieci Play, sfinalizował transakcję nabycia 100% udziałów w UPC Polska. Pod koniec maja ruszyła pierwsza kampania połączonych marek. Nie będzie w niej już Barbary Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego, czyli popularnych sprzedawców z salonu Play.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 maja 2022

30 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.05.2022

Generacja Z wkracza do branży kreatywnej. Raport na zlecenie firmy Papaya Films

Są na początku kariery zawodowej, ale nie mają kompleksów. Czują się nie tylko dobrze przygotowani do pracy w branży kreatywnej, ale i wierzą w swój kreatywny potencjał i w to, że sprostają każdemu nowemu wyzwaniu. Wyjątkowo dobrze odnaleźli się w swojej pierwszej pracy, a w każdym razie lepiej niż ich rówieśnicy zatrudnieni poza branżą kreatywną. Dowodem na to jest m.in. to, że częściej deklarują, że ich aktualna praca jest tym, co chcieliby robić w przyszłości. To obraz, jaki wyłania się z badania „Pokolenie Z. Podejście do pracy i kreatywności”, przeprowadzonego na zlecenie Papaya Films. Na jego podstawie powstał pogłębiony raport „Pragmatyczni idealiści, czyli generacja Z w branży kreatywnej”.