Kampania „Poczuj pociąg do samolotu”
  • 0
  • 1
5.04.2006

Kampania „Poczuj pociąg do samolotu”

W kwietniu zostanie przeprowadzona kampania przygotowana dla PLL LOT przez agencję Gruppa66 Ogilvy. Tematem działań komunikacyjnych opatrzonych hasłem „Poczuj pociąg do samolotu” będzie nowy, stały, jednolity system niskich taryf na połączenia krajowe. Obecni i potencjalni klienci LOTu będą zachęcani do podróżowania po Polsce samolotem, zamiast pociągiem czy samochodem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 kwietnia 2006