- 0
- 1
Kampania piwa pod hasłem „Nawet pół Żubra wystarczy, żeby go docenić”
Kampania marki Żubr niesie przekaz, że gdy Żubr – król puszczy – jest na straży, wszystko znajduje się na właściwym miejscu.
– Hasło kampanii – „Nawet pół Żubra wystarczy, żeby go docenić” – ma podwójne znaczenie. Z jednej strony oczywiście podkreśla siłę i niepodważalną wartość Żubra, który potrafi zadbać o to, by wszystko znalazło się w bezpiecznym miejscu. Oznacza to, że jeśli jest Żubr, niewiele potrzeba, by wszystko było dobrze – w zasadzie wystarczy nawet pół Żubra. Z drugiej strony można rozumieć je również dosłownie – wyjaśnia Michał Szczerba, brand manager marki.
W najnowszym spocie piwa Żubr konsekwentnie występuje w roli strażnika i opiekuna puszczy. W charakterystyczny dla siebie sposób wkracza do akcji, gdy jedno ze zwierząt znajduje się w opresji. Spot kończy się humorystyczną puentą.
Poza kampanią w telewizji i digitalu działania promocyjne zostały wzmocnione szeregiem niestandardowych aktywności, w tym współpracą z memosferą i prasą.
Za koncepcję spotu odpowiada agencja PZL. Produkcją zajął się Papaya Films, udźwiękowieniem Juice, a postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR prowadzi Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, należąca do Publicis Groupe.
Żubr jest brand hero marki piwa od 2003 r. Piwo kierowane było wtedy do grupy średnio zarabiających mężczyzn w wieku 30–45 lat. Trafnie odczytano potrzeby tych konsumentów. Zamiast oglądać produkt w otoczce mocnych wrażeń, wolą oni reklamowe sceny sprzyjające błogiemu relaksowi.

„Nawet pół Żubra wystarczy, żeby go docenić” – nowa kampania piwa Żubr