Kampania "Piłeś? Nie jedź! Włącz myślenie"
  • 1
  • 1
22.04.2008

Kampania „Piłeś? Nie jedź! Włącz myślenie”

Fabryka Komunikacji Społecznej przygotowała strategię komunikacji oraz kreacje do kampanii „Piłeś? Nie jedź!”, która jest kolejną z cyklu kampanii bezpieczeństwa ruchu drogowego połączonych hasłem „Włącz myślenie”. Inauguracja kampanii odbyła się 17 kwietnia 2008 w Lublinie. Kampania otwiera pierwszy w Polsce zintegrowany program edukacyjno-informacyjny na rzecz przeciwdziałania pijanym kierowcom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

niedzielna kierownica

16 lat temu

swietny pomysl na billboard:)

gorzej z realizacja calosci:(

22 kwietnia 2008

21 kwietnia 2008