PGNiG OD zachęca do ekofaktur - Marketing przy Kawie
Kampania PGNiG zachęca do rezygnacji z papierowych faktur
  • 1
  • 1
6.11.2024

Kampania PGNiG zachęca do rezygnacji z papierowych faktur

PGNiG Obrót Detaliczny zachęca klientów do rezygnacji z papierowych faktur na rzecz faktury elektronicznej. Wskazuje, że to wygoda i zmniejszenie wpływu na środowisko.

Bohaterami kampanii są dzieci – roczny Filip i siedmioletnia Ewa. Przekonują odbiorców do zmiany dotychczasowych nawyków na bardziej przyjazne dla środowiska. Spoty zwracają uwagę, że do wydruku tradycyjnych rachunków za gaz co miesiąc zużywane jest aż 40 ton papieru i 10 mln litrów wody. Hasło: „Papierowe faktury? Faux pas [Fo-pa], więc mówimy im pa-pa” w zabawny sposób ma zachęcić klientów do refleksji nad korzyściami z wyboru bardziej ekologicznego rozwiązania.

Do tej pory na Ekofakturę przeszło ponad 2,7 mln klientów PGNiG korzystających z usług Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK).

Kampania będzie emitowana w telewizji (m.in. TVN, Polsat, TVP), radiu (RMF FM i Radio Zet), prasie (Polska Press, Super Express, Fakt) oraz internecie. Kreacje przygotowała agencja Brasil, a zakupem mediów zajęło się biuro marketingu PGNiG OD.

  • 1
Kampania PGNiG zachęca do rezygnacji z papierowych faktur

Kampania PGNiG zachęca do rezygnacji z papierowych faktur

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 listopada 2024

5 listopada 2024