Kampania outdoorowa sieci komórkowej Lycamobile - Marketing przy Kawie
Kampania outdoorowa sieci komórkowej Lycamobile
  • 0
  • 1
27.09.2013

Kampania outdoorowa sieci komórkowej Lycamobile

Sieć komórkowa Lycamobile rozpoczęła kampanię. Reklamy oglądać można na citylightach w 11 polskich miastach. Plakaty promują ofertę „Do wszystkich 39”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 września 2013

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
27.09.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Od potrzeby do narzędzia. Pierwsza porównywarka cen reklam

Sprzedaż powierzchni reklamowej jeszcze nigdy nie była tak prosta. Reklamobiorcy już nie muszą spędzać nudnych godzin na dzwonieniu czy wysyłaniu e-maili – po prostu umieszczają swoją ofertę w porównywarce cen. Do tej pory agencje, właściciele firm, dyrektorzy marketingu często gubili się w ogromnej ilości ofert reklamowych i nie zawsze docierali do właściwego reklamobiorcy. Odpowiedzią na tę sytuację jest pierwsza w Polsce porównywarka cen reklam: CenyReklam.pl.
(Informacja promocyjna)