Kampania outdoor dla Greenbag
  • 0
  • 1
10.04.2007

Kampania outdoor dla Greenbag

Z początkiem kwietnia br. ruszyła kampania billboardowa dla marki Greenbag. To ekologiczne torby na zakupy, które stanowią alternatywę dla popularnych jednorazowych i szkodliwych dla środowiska toreb foliowych. Kampania ma charakter wizerunkowy i potrwa do 15 kwietnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.04.2007

Kluczowa naklejka IDTECK

Panowie nerwowo szukający po kieszeniach przed biurem swojej karty wejściowej nie są widokiem niezwykłym. W końcu stałym wyposażeniem naszego codziennego ekwipunku są jeszcze: klucze do mieszkania, kluczyki do samochodu, telefon komórkowy, portfel, gazeta. Niektórzy noszą również: etui na okulary, organizer, książkę, teczkę. W sumie - sporo tego. I jak tu sie nie pogubić? Z pomocą przyszli nam specjaliści z koreańsko-amerykańskiej firmy IDTECK, którzy zaprojektowali karty zbliżeniowe w formie breloczków do kluczy i naklejek na telefony komórkowe.