- 0
- 3
Kampania Oppo zwraca uwagę na zagrożenia płatności online
W ramach kampanii „Płać bezpiecznie z Oppo” powstały cztery filmy, które w grudniu zostaną opublikowane w mediach społecznościowych chińskiej marki. Producent podkreśla kwestie bezpieczeństwa płatności za pomocą swoich smartfonów i dzięki rozwiązaniom zastosowanym w urządzeniach mobilnych.
Głównym bohaterem kampanii jest waćpan, który rymuje o bezpiecznych płatnościach Blik oraz zaawansowanych zabezpieczeniach w smartfonach Oppo. 9 grudnia na profilach marki w mediach społecznościowych (Instagram i Facebook) pojawił się pierwszy post grudniowej kampanii digitalowej. W konkursie należy odpowiedzieć na pytanie:
- Gdyby Hamlet miał smartfon marki i chciał zapłacić Blikiem – co by kupił?
Odpowiedzi można zgłaszać na Instagramie lub Facebooku do 20 grudnia. Najbardziej kreatywne zostaną nagrodzone czekami Blik o wartości 500 zł, 400 zł, 300 zł i 2x 200 zł. Pierwszy materiał wideo kampanii pojawi się 12 grudnia br.
Za koncept kreatywny, produkcję i działania w social media odpowiada House of Hype.
- 3