Balcerzak promuje swoje „Wędliny ze skórką pieczoną”- Marketing przy Kawie
Kampania opiekanych wędlin Balcerzak
  • 1
  • 2
11.02.2025

Kampania opiekanych wędlin Balcerzak

Cross-channelowa kampania „Wędliny ze skórką pieczoną” promuje nowe wędliny z linii Prawdziwe Pieczenie marki Balcerzak.

Kampania telewizyjna potrwa do połowy marca br. W tym czasie spoty pojawią się na głównych antenach wszystkich stacji telewizyjnych, tj. TVN, Polsat, TVP oraz na kanałach tematycznych. W ramach działań digitalowych, trwających do końca marca br., marka Balcerzak będzie obecna także:

  • na platformach społecznościowych takich jak Facebook i Instagram,
  • w serwisie YouTube, gdzie część emisji będzie emitowana na Smart TV.

Najnowsza kampania to ukłon w stronę tych, którzy nie uznają kompromisów w kwestii smaku i jakości. Podkreśla, że wędliny marki jako nieliczne na polskim rynku są naprawdę opiekane. Swój smak i chrupiącą skórkę zawdzięczają wysokiej temperaturze uzyskiwanej w specjalnie do tego celu zaprojektowanym piekarniku.

Kampanię zrealizował dom mediowy Pro Media House. Za kreację i produkcję materiałów reklamowych odpowiada agencja Demo Effective Launching.

  • 2
Balcerzak

Cross-channelowa kampania marki Balcerzak „Wędliny ze skórką pieczoną”

Kampania opiekanych wędlin Balcerzak

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 lutego 2025