- 1
- 2
Kampania opiekanych wędlin Balcerzak
Cross-channelowa kampania „Wędliny ze skórką pieczoną” promuje nowe wędliny z linii Prawdziwe Pieczenie marki Balcerzak.
Kampania telewizyjna potrwa do połowy marca br. W tym czasie spoty pojawią się na głównych antenach wszystkich stacji telewizyjnych, tj. TVN, Polsat, TVP oraz na kanałach tematycznych. W ramach działań digitalowych, trwających do końca marca br., marka Balcerzak będzie obecna także:
- na platformach społecznościowych takich jak Facebook i Instagram,
- w serwisie YouTube, gdzie część emisji będzie emitowana na Smart TV.
Najnowsza kampania to ukłon w stronę tych, którzy nie uznają kompromisów w kwestii smaku i jakości. Podkreśla, że wędliny marki jako nieliczne na polskim rynku są naprawdę opiekane. Swój smak i chrupiącą skórkę zawdzięczają wysokiej temperaturze uzyskiwanej w specjalnie do tego celu zaprojektowanym piekarniku.
Kampanię zrealizował dom mediowy Pro Media House. Za kreację i produkcję materiałów reklamowych odpowiada agencja Demo Effective Launching.
- 2