Kampania online zimowych ubrań C&A z udziałem silversów
  • 0
  • 6
2.12.2022

Kampania online zimowych ubrań C&A z udziałem silversów

Marka C&A po raz drugi do kampanii zaprosiła trójkę dojrzałych osób, które można nazwać głosem swojego pokolenia. Tym razem mocniej wybrzmiały postawy życiowe silversów. W publikacjach będących elementem kampanii podjęli oni ważne dla siebie tematy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 grudnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.12.2022

Ponad połowa firm gotowa na erę post-cookie. Raport IAB Polska i PBI

Aż 92% firm jest świadomych, że wkrótce kluczowe przeglądarki internetowe wykorzystywane przez polskich internautów zakończą obsługę plików cookie firm trzecich. 80% wie o zachodzących procesach co najmniej od roku. Ponad połowa badanych (59%) zadeklarowała też gotowość na nadchodzącą zmianę. Takie wyniki znajdują się w II edycji raportu IAB Polska i PBI: „Reklama online w dobie post-cookie”.