Kampania online zimowych ubrań C&A z udziałem silversów
  • 0
  • 6
2.12.2022

Kampania online zimowych ubrań C&A z udziałem silversów

Marka C&A po raz drugi do kampanii zaprosiła trójkę dojrzałych osób, które można nazwać głosem swojego pokolenia. Tym razem mocniej wybrzmiały postawy życiowe silversów. W publikacjach będących elementem kampanii podjęli oni ważne dla siebie tematy.

Kampanię z modelami z pokolenia Silver marka zrealizowała już w ubiegłym roku. Tym razem w działaniach dla C&A wzięli udział:

  • Wanda Romanowska. Emerytowana pielęgniarka, której kariera silver modelki w ostatnim roku bardzo przyspieszyła. Ze swoimi followersami podzieliła się przemyśleniami o dojrzałości i jej zaletach, o przyjaźni z kobietami, relacjach z mężczyznami i byciu singielką. Jeden post na instagramowym profilu @bearomanov_silver_blaze 64-latka poświęciła swoim wyborom modowym.
  • Jolanta Kopeć. Aktywna zawodowo urzędniczka wysokiego szczebla i pisarka. Autorka bardzo dobrze sprzedającej się książki „W dwa wieczory do siebie”. Na profilu swojego bloga napisała: „Na emeryturze będę niegrzeczna”. Mowa o rozdźwięku między tym, jak ludzie dojrzali są postrzegani, a jacy naprawdę są. Post przybrał wręcz formę manifestu pokolenia. W pozostałych publikacjach 56-latka wspomina dawne czasy i zestawia je z teraźniejszością, która daje więcej możliwości. Pisze też o tym, czym dla niej jest dojrzałość. Przyznaje, że z wiekiem stała się bezwstydnie pewna siebie.
  • Radosław Olejniczak. Na instagramowym profilu @labbourbon wyjaśnia, czym dla niego jest dojrzałość. Dzieli się swoją receptą na życie: po prostu żyje po swojemu, spełniając się w wielu dziedzinach, doświadczając nowych rzeczy. „Bo najważniejsze jest to, by żyć, a nie tylko trwać czy wegetować” – podkreśla 58-latek.

W ramach prowadzonych działań oprócz sesji fotograficznej stworzono materiały wideo

Kampania C&A z udziałem silversów – modeli z agencji Silver Models jest realizowana w mediach społecznościowych. Autorem zdjęć jest Krzysztof Adamek, a materiałów wideo – Sebastian Kaflak. Za sesję od strony agencji odpowiada Łukasz Fijałkowski, koordynator projektu Silver Models.

  • 6
Kampania C&A z udziałem silversów

Kampania C&A z udziałem silversów

Kampania C&A z udziałem silversów

Jolanta Kopeć, fot. Krzysztof Adamek

Kampania C&A z udziałem silversów

Radosław Olejniczak, fot. Krzysztof Adamek

Kampania C&A z udziałem silversów

Wanda Romanowska, fot. Krzysztof Adamek

Kampania C&A z udziałem silversów

fot. Krzysztof Adamek

Kampania C&A z udziałem silversów

fot. Krzysztof Adamek

 

2 grudnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.12.2022

Ponad połowa firm gotowa na erę post-cookie. Raport IAB Polska i PBI

Aż 92% firm jest świadomych, że wkrótce kluczowe przeglądarki internetowe wykorzystywane przez polskich internautów zakończą obsługę plików cookie firm trzecich. 80% wie o zachodzących procesach co najmniej od roku. Ponad połowa badanych (59%) zadeklarowała też gotowość na nadchodzącą zmianę. Takie wyniki znajdują się w II edycji raportu IAB Polska i PBI: „Reklama online w dobie post-cookie”.