„Okres w moim życiu” – kampania - Marketing przy Kawie
Kampania „Okres w moim życiu” – od teaserów do rozwinięcia działań
  • 0
  • 2
10.03.2023

Kampania „Okres w moim życiu” – od teaserów do rozwinięcia działań

„Okres w moim życiu” to kampania, którą prowadzą: Gazeta.pl, inicjatywa TakDlaPodpasek.pl, Okresowa Koalicja i Kulczyk Foundation. Celem akcji jest normalizacja tematu menstruacji oraz zaapelowanie o wprowadzenie do polskich szkół darmowych środków higieny osobistej i edukacji menstruacyjnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 marca 2023

9 marca 2023