Kampania „Nie oczerniaj górnika” Fundacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej z udziałem Kamila Glika
  • 0
  • 2
30.06.2020

Kampania „Nie oczerniaj górnika” Fundacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej z udziałem Kamila Glika

Rozpoczęła się kampania „Nie oczerniaj górnika” Fundacji Jastrzębskiej Spółki Węglowej. Działania mają przeciwdziałać dyskryminacji osób związanych z górnictwem i mieszkańców Śląska, która narasta w związku z zachorowaniami na Covid-19 wśród pracowników kopalni. W akcję zaangażowali się m.in. Sonia Bohosiewicz, Kamil Glik czy Tomasz Rożek.

Jastrzębska Spółka Węglowa w trosce o swoich pracowników, ich rodziny i lokalną społeczność zainicjowała kampanię, której głównym zadaniem jest zmiana postaw społeczeństwa wobec mieszkańców Śląska, a w szczególności górników. Wrogie nastawienie wyrażane jest m.in. w oskarżeniach i stwierdzeniach typu:

  • „To ich wina!”,
  • „Gdyby nie Śląsk, byłoby super”.

Do akcji przyłączyli się ludzie ze świata sportu, filmu, telewizji i muzyki związani z regionem i środowiskiem górniczym. Wśród nich są m.in.:

  • aktorka Sonia Bohosiewicz,
  • mistrzyni Europy w biegu na 400 m, Justyna Święty-Ersetic,
  • członkowie kabaretów Kabaret Młodych Panów i Łowcy.B,
  • konferansjer Mariusz Kałamaga,
  • zespół Feel wraz z liderem Piotrem Kupichą,
  • trio muzyczne Frele,
  • Tomasz Rożek – dziennikarz naukowy i fizyk,
  • reprezentant Polski w piłce nożnej, rodowity jastrzębianin, który został twarzą kampanii – Kamil Glik.

Kampania prowadzona będzie na outdoorze oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram). Na potrzeby działań powstała też strona www.nieoczerniaj.pl, na której można dowiedzieć się więcej o inicjatywie. Ponadto umieszczone na niej narzędzie pozwoli użytkownikom wygenerować post na ich facebookowym profilu oraz nakładkę na zdjęcie profilowe.

Akcja „Nie oczerniaj górnika” jest jednym z działań zgodnych z polityką personalną Grupy Kapitałowej JSW. Jej celem jest zapewnienie pracownikom bezpiecznego i stabilnego miejsca pracy oraz życia. Koncept i obsługa działań, planowanie i zakup mediów: pochodząca ze Śląska agencja ArtGroup.

  • 2
„Nie oczerniaj górnika”

„Nie oczerniaj górnika” – przekonuje Kamil Glik

pankreatywny

1 miesiąc temu

Sęk w tym, ze nikt nie oczernia górników za covid bo to oczywiste, że komuś na górze w tej spółce albo i wyżej mózg się zbrylił. Problem pojawił się, kiedy tej grupie zawodowej "rząd" zaoferował coś czego nie dał żadnej innej grupie - nawet służbie zdrowia! A to już jest rozbój w biały dzień. I o to, że są traktowani jak jako ma Polska pracująca pretensje - niech podziękują "rządowi", ze wsadził ich na taka minę. Bo jak się chce być traktowanym lepiej niż reszta rodaków, trzeba się liczyć z krytyką. A ta akcja jest śmieszna. Rozwiązuje wyimaginowany problem. No ale jak jest kasiora, to można wydawać na billboardy! A co!

do widzenia

1 miesiąc temu

@pankreatywny: Chyba trafiłeś tu przypadkiem, bo ewidentnie jesteś nie na swoim miejscu. To serwis marketingowy, nie chcemy tu politycznych podjazdów.

Arian

1 miesiąc temu

Wszyscy wiemy do czego zdolni są górnicy, jeśli nie dostaną tego, co "im się po prostu należy".
Kampanie wybielające tę uprzywilejowaną grupę zawodową raczej przyniosą odwrotne skutki.

30 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
30.06.2020

Czerwcowa poprawa nastrojów konsumentów w badaniu Barometr nastrojów konsumenckich GfK

Otwieranie gospodarki i stopniowy powrót społeczeństwa do codziennej rutyny wpłynęły w czerwcu na zdecydowaną poprawę nastrojów, choć nadal jeszcze daleko do poziomu optymizmu sprzed pandemii. Mniej pesymistycznie patrzymy w przyszłość. Istotnie poprawiają się oceny przyszłej finansowej sytuacji gospodarstwa domowego oraz przyszłej sytuacji gospodarczej kraju – pokazuje Barometr nastrojów konsumenckich GfK.