Kampania „Mój wizerunek – moja własność!”
  • 0
  • 1
7.01.2019

Kampania „Mój wizerunek – moja własność!”

Wizerunek, podobnie jak imię, nazwisko czy pseudonim, zaliczany jest do dóbr osobistych. Prawo zapewnia mu szczególną ochronę. Dużo w tym przypadku zależy także od nas samych. Niestety, nadal wielu nie ma świadomości tego, jak chronić swój wizerunek. Najlepszym tego przykładem są zachowania w mediach społecznościowych. Kampania „Mój wizerunek – moja własność!”, prowadzona przez agencję public relations Kobold, ma to zmienić.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54672 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andersen

5 lat temu

Wic polega na tym, że NIE MUSIMY chronić naszego wizerunku, bo jest on chroniony z mocy odpowiednich ustaw.

To podmioty, które chcą go wykorzystać nie mają wiedzy co mogą i na jakich zasadach lub, co gorsza, z bezczelny sposób usiłują przerzucać swoje obowiązki na nas, tworząc fikuśne regulaminy klubów czy imprez lub wprost przekonując, że mają prawo do wizerunku, bo jesteśmy obecni na ich imprezie.

7 stycznia 2019