Kampania Mlekpolu „Bardzo mi Milko!”
  • 0
  • 2
3.08.2012

Kampania Mlekpolu „Bardzo mi Milko!”

1 sierpnia rozpoczęła się ogólnopolska kampania jogurtów pitnych marki Milko, należącej do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Promowane są jogurty o smakach: morelowym, truskawkowym, wiśniowym, żurawinowym oraz czerwonej pomarańczy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

madma

12 lat temu

estetyczna, ale nietrafiona

Po raz kolejny okazuje się, że twórcy reklam kreują sztuczny twór (i stwarzają produkt od nowa) zamiast wypromować go w oparciu o jego największą zaletę! Coś, z czego jest znany (a mógłby być znany bardziej), czyli... jest to najlepszy pod kątem składu, powszechnie dostępny jogurt na rynku. Przy okazji kolejnej wizyty w supermarkecie porównajcie sobie popularne marki - ten bije inne na głowę.
W czasie, gdy ludzie odchodzą od wszelkich polepszaczy (czy to w kosmetykach, czy jedzeniu) jest to naprawdę dobra karta przetargowa. Ba! i bazuje na realnej zalecie.
Osobiście jestem więc zawiedziona banalnym pomysłem na kampanię. Ładne młode buzie plus owocowa przekąska - żaden przekaz.

Rozwiń komentarze

3 sierpnia 2012

2 sierpnia 2012