Kampania McSpicy – kolejnej pikantnej pozycji w menu McDonald’s
  • 1
  • 3
28.10.2022

Kampania McSpicy – kolejnej pikantnej pozycji w menu McDonald’s

12 października w ofercie McDonald’s w Polsce zadebiutował burger McSpicy. To marynowany na ostro kawałek piersi z kurczaka w panierce z dodatkiem sosu i sałaty. Wszystko to w bułce z sezamem. Spot tej nowości ma wydźwięk wyzwania dla amatora ostrych smaków: „Dasz radę?”.

Po raz kolejny McDonald’s podkreśla, że reaguje na zmieniające się potrzeby gości. A ci coraz częściej i chętniej sięgają po bardzo pikantne potrawy. Premierze ostrej nowości towarzyszy spot relacjonujący próbę śmiałka, który podjął się zjedzenia ostrego McSpicy. Wideo odpowiada na pytanie: „Czy da radę?”.

Strategię i koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja DDB Warszawa. Produkcją wideo zajął się Oto Film. Zakup mediów zrealizował OMD, a PR prowadzi agencja 24/7Communication.

  • 3

McSpicy – McDonald’s promuje kolejną pikantną nowość

McSpicy

28 października 2022

27 października 2022