Philips OneBlade: kampania maszynek z gamerami - Marketing przy Kawie
Kampania maszynek Philips OneBlade z gamerami – można zdecydować o ich losach
  • 0
  • 2
25.11.2024

Kampania maszynek Philips OneBlade z gamerami – można zdecydować o ich losach

W ramach kampanii promocyjnej maszynek Philips OneBlade widzowie mogą zdecydować o stylu, wyzwaniach i utrudnieniach, które muszą zrealizować w swoich filmach gamerzy: To Znowu Oni, Kamyk, Drwal Rębajło i Pago. Po oddaniu głosu na stronie marki można otrzymać kod zniżkowy na wybrane produkty OneBlade 360.

Osoba, która odda głos na stronie marki, otrzyma 20% zniżki na zakup wybranych modeli Philips OneBlade 360. Wyzwania rzucone graczom będą związane z ulubionymi grami twórców, ale też mogą mieć charakter okołogamingowy. Sama formuła wyboru pozwala odbiorcom mieć realny wpływ na content, tak jak ma to miejsce w wielu grach.

Philips OneBlade to marka, którą wprowadzaliśmy w świat gamingu jeszcze w 2019 r. Od tamtej pory realizowaliśmy już kampanie na rynku polskim, czeskim, słowackim i francuskim. Zawsze staramy się, by każda odsłona kampanii była w stanie przeprowadzić graczy przez pełną ścieżkę konsumencką. Tak jest i tym razem. Zaangażowanie społeczności skupionych wokół wybranych twórców nagradzamy unikalnym kodem zniżkowym na zakup produktów – mówi Karolina Sławecka, head of strategy & sales w agencji Gameset (Grupa Lifetube).

Oprócz tego gamerzy wprost promują maszynki Philipsa w swoich kanałach w social media.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez To Znowu Oni (@toznowuoni)

Za pomysł, strategię i kompleksową realizację kampanii odpowiada agencja gaming marketingu Gameset.

  • 2
Philips OneBlade

Gamerzy: To Znowu Oni i Kamyk w nagraniach promujących maszynki Philipsa w social media

Philips OneBlade

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 listopada 2024

22 listopada 2024