Kampania marki Pudliszki: dania gotowe - Marketing przy Kawie
Kampania marki Pudliszki „Danie z dobrym składem? Pyk i gotowe!”
  • 2
  • 2
20.06.2023

Kampania marki Pudliszki „Danie z dobrym składem? Pyk i gotowe!”

Idea kreatywna „Danie z dobrym składem? Pyk i gotowe!” odwołuje się nie tylko do jakości dań, ale i prostoty w ich przygotowaniu, nawiązując do dźwięku otwierania słoika. Podkreśla, że dania marki mogą nam towarzyszyć w różnych sytuacjach: w domu, w akademiku czy na biwaku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56338 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 czerwca 2023