- 1
- 19
Kampania marki House: „This summer dare to be wherever”
Najnowsza kampania polskiej marki odzieżowej House (LPP) to wakacje grupki znajomych. To historia ze szwendaniem się bez celu, chillowaniem i czerpaniem przyjemności z letnich miesięcy.
– Kierujemy tę kampanię do młodych ludzi, dla których w lecie najważniejsza jest atmosfera, a pomysły na resztę przychodzą same. Chcieliśmy podkreślić, że bardziej istotne niż to, gdzie i jak spędza się wakacje, jest luz, komfort i kierowanie się własnymi potrzebami – mówi Alicja Małejki, koordynator ds. marketingu marki House.
Lato z House to festiwale, spontaniczne tripy z ekipą i nowe zajawki. To również powolne spacery, czas z książką na hamaku i lody z ulubionej budki.
W tym roku marka House promuje:
- Mocne kolory – soczysty pomarańcz, intensywny róż, głęboki niebieski i przyciągające uwagę neony.
- Printy w hawajskie kwiaty i szachownicę.
- Koszulki z graficznymi nadrukami.
- Akcesoria, które pasują do każdej wakacyjnej stylizacji: okulary przeciwsłoneczne, kapelusze, pojemne torby, japonki.
- Stroje kąpielowe w dziewczęcym, drapieżnym czy bardziej sportowym wydaniu.
- Sukienki i body z ciekawymi wycięciami, crop topy na cienkich ramiączkach, kolorowe sety z miękkiej dzianiny i luźne spodenki.
W kolekcji męskiej marki House – szorty w neonowych odcieniach oraz pasujące do nich luźne, basicowe koszulki bez rękawów. Również T-shirty z mocnymi, graficznymi aplikacjami.
Informacje o reklamie:
- Reżyser: Ivan Bambalin
- DOP: Bohdan Borysenko
- Studio produkcyjne: Visual Crafters
- Producent wykonawczy: Mateusz Mizgalski
- Producenci: Angelika Maik, Agata Śliwińska
- Koncept kreatywny: Visual Crafters | Eliza Dunajska, Ilona Matsiyeuskaya
- Zdjęcia: Maksym Rudnik
- Ze strony marki: Alicja Małejki
- Stylizacje: Agnieszka Rusinek-Jakubowicz
- Postprodukcja: Paweł Derkacz (retouch), Ivan Bambalin (editor & colorist)
- Casting: Gaia (Two Management), Jacques (Select Model), Mykeesha (Kult Models)
- 19