0 1 23.05.2011Kampania „Mam SM” nominowanakonkursy reklamowe TweetKampania „Mam SM” autorstwa agencji Hill and Knowlton Poland została nominowana do Communiqué Awards 2011.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 23.05.2011Discovery Historia udostępni czas antenowy w pakiecie podstawowymDiscovery Media zaoferuje wkrótce swoim partnerom biznesowym czas antenowy na kanale Discovery Historia w pakiecie podstawowym. Pełna, czyli standardowa i niestandardowa sprzedaż na kanale rozpocznie się 1 czerwca br.
0 1 0 0 0 23.05.2011Projekt 77 dla Kimberly-ClarkAgencja Projekt 77 przeprowadzi działania PR w ramach projektu „Pływajcie zdrowo, resztą zajmie się Huggies Little Swimmers”, realizowanego na zlecenie koncernu Kimberly-Clark.
1 1 0 0 0 23.05.2011Moc bąbelków w kampanii reklamowej Samsunga (wideo)Rozpoczyna się polska odsłona kampanii reklamowej pralek Eco Bubble. Akcję pod hasłem „Zmieniamy zwykłe pranie w ochronną moc bąbelków” przygotowały firmy Firefly Creation i Starcom. Będzie to kampania ATL, BTL, online oraz PR.
0 1 0 0 0 23.05.201124 godziny działań na rzecz akcji „Piłeś? Nie jedź!”Responsib’ALL Day – to nowy globalny program koncernu alkoholowego Pernod Ricard, który realizowany jest dziś na całym świecie. Pierwsza z cyklu edycja koncentruje się na problemie nietrzeźwych kierowców i sposobach jego przezwyciężania.