Chuck, buty Converse, z kampanią „Love, Chuck” - Marketing przy Kawie
Kampania „Love, Chuck” marki Converse poświęcona modelowi butów Chuck Taylor
  • 1
  • 4
3.03.2025

Kampania „Love, Chuck” marki Converse poświęcona modelowi butów Chuck Taylor

Kampania „Love, Chuck” poświęcona została modelowi butów, od którego wszystko się zaczęło. Marka Converse zaangażowała do niej swoich ambasadorów. W reklamach wystąpią m.in. Charli XCX i Tyler, the Creator. Kampania będzie mieć także swoją polską odsłonę.

Chuck Taylor All Star, płócienne buty powstałe na początku XX wieku, przekształciły się w ikonę kultury. Trafiły do różnorodnych środowisk i subkultur. Od ruchów muzycznych, poprzez ekspresję artystyczną, po sukcesy w skateparkach – Chuck był częścią tego wszystkiego. Dla wielu ten model butów jest nostalgiczną furtką do wspomnień młodzieńczego buntu. Do tych właśnie wspomnień i odniesień odwołuje się najnowsza kampania marki.

Kampania „Love, Chuck”, która właśnie wystartowała, będzie mieć także swoją lokalną, polską odsłonę. Zaangażowana w nią będzie społeczność All Stars na czele z Zalią, ze wsparciem twórców cyfrowych: Lookasha i Włodiego4444. Rolę w niej odegrają też: ambasador marki Janusz Walczuk i członek teamu skate Cons Michał Juraś.

Kampania „Love, Chuck” Converse

Kampania „Love, Chuck” Converse

Ważnym elementem kampanii są listy miłosne rozsyłane przez Chucka do swoich fanów i fanek na całym świecie. Ten element kampanii również będzie miał polską odsłonę.

Za koncepcję i lokalizację kampanii w Polsce odpowiada agencja Cukier. Wsparcie PR, influencer marketing i digital – agencje Lepont i Na_ty.

  • 3
Kampania „Love, Chuck” Converse
Kampania „Love, Chuck” Converse
Kampania „Love, Chuck” Converse

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 marca 2025

2 marca 2025