0 1 27.04.2006Kampania lodów Extremekampanie reklamowe Tweet27 kwietnia rusza kampania reklamowa lodów Nestlé EXTRÊME.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 26.04.2006PTC Sp. z o.o. najcenniejszym polskim operatorem komórkowym w rankingu „Rzeczpospolitej”W prestiżowym rankingu „Rzeczpospolitej” Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. zajęła ósme miejsce wśród 500 najcenniejszych polskich firm w 2005 r. Wartość rynkowa PTC Sp. z o.o. została oszacowana przez ekspertów „Rzeczpospolitej” na 19,8 miliarda zł, czyli prawie o 3 miliardy zł więcej, niż w opublikowanym niedawno rankingu tygodnika ,,Newsweek Polska”.
0 1 0 0 0 26.04.2006Mobilne Osobliwości PRLuOne-2-One S.A. – lider rozwiązań mobilnych dla mediów przygotował SMSową zabawę dla Super Expressu. Osobliwości PRLu to konkurs, w którym czytelnicy dziennika mają szansę wygrać codziennie 500 zł poprawnie odgadując nazwy przedmiotów z epoki realnego socjalizmu. Zabawa potrwa do 4 maja, wspierana jest kampanią reklamową na antenie Radia ESKA.
0 1 0 0 0 26.04.2006Rusza wiosenna edycja „Dni produktu polskiego”Organizatorom wiosennej edycji „Dni produktu polskiego” udało się połączyć wysiłki ponad tysiąca podmiotów handlowych i mediów w celu promowania wspólnej idei: „Kupując polskie produkty – dajesz pracę”.
0 1 0 0 0 26.04.2006Option One realizuje projekt dermatologiczny dla Head & ShouldersAgencja Option One – Sales & Marketing Services realizuje kolejną edycję zaadresowanego do lekarzy dermatologów programu edukacyjno-badawczego marki Head & Shoulders. W ramach projektu lekarze specjaliści mają możliwość oceny skuteczności szamponu w zwalczaniu łupieżu i zapobieganiu jego nawrotom, porównując stopień nasilenia łupieżu suchego u pacjentów przed i po zakończeniu kuracji. Innym z celów programu jest dostarczenie ogólnokrajowych danych badawczych dotyczących skali zjawiska łupieżu.