0 1 8.09.2006Kampania ku szerzeniu tolerancji między narodamireklama zewnętrzna Tweet7 września rozpoczęła się kampania pod hasłem „To nie Al-kaida, to Akademia”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 8.09.2006Nowi klienci Front DesignWarszawska agencja konsultingowa, specjalizująca się w doradztwie wizerunkowym, miała bardzo pracowite wakacje, czego efekty powoli wychodzą na światło dzienne. Audio River Festival, AdMobile, Vans, Mercurio Dunas i The Boston Consulting Group to tylko niektórzy z listy nowych klientów Front Design.
0 1 0 0 0 8.09.2006Fabryka Muzy w RMF MAXXXJuż od najbliższego poniedziałku, 11 września na antenie RMF MAXXX rusza „Fabryka Muzy”: niezwykła akcja skierowana do wszystkich tych, którzy marzą o karierze muzycznej. Na zwycięzcę tego wyjątkowego konkursu czeka 100 000 złotych oraz profesjonalna sesja nagraniowa, której efektem będzie najprawdziwsza profesjonalna płyta, wydana przez Doperajcę Label.
0 1 0 0 0 8.09.2006Kampania reklamowa 2 edycji WebstarfestivalOd 11 września na wszystkich największych portalach i na kilkuset innych serwisach pojawia się Webstarowe billboardy reklamowe. Łącznie zobaczymy ponad 16 milionów odsłon. Jest to największa, jak do tej pory, kampania festiwalowa.
0 1 0 0 0 8.09.2006Nowe witryny w sieci reklamowej Ad.netSieć reklamowa Ad.net udostępnia reklamodawcom miejsce na nowych witrynach, które dołączyły do oferty sieci w okresie wakacyjnym.