Kampania kredytu hipotecznego w ING Banku Śląskim (wideo) - Marketing przy Kawie
Kampania kredytu hipotecznego w ING Banku Śląskim (wideo)
  • 2
  • 1
16.09.2011

Kampania kredytu hipotecznego w ING Banku Śląskim (wideo)

„Szkoda życia na mieszkanie w złym miejscu” – tym hasłem bank zachęca do ubiegania się o kredyty hipoteczne na zmianę mieszkania. W jesiennej kampanii promującej kredyt hipoteczny namawia osoby niezadowolone ze swojej sytuacji mieszkaniowej do jej zmiany.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55460 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2011

Tuters – by SMS-y reklamowe przychodziły w odpowiednim czasie

W wysyłce SMS-ów reklamowych trudno jest precyzyjnie określić czas, w którym wiadomość trafi do odbiorcy właśnie wtedy, gdy skłonny jest on podejmować decyzje zakupowe. Pomocą mają stać się bramki Tuters, umożliwiające przesyłanie treści reklamowych w myśl zasady „tu i teraz” – tylko odbiorcom znajdującym się w centrum handlowym. Nowe narzędzie 22 września zadebiutuje w łódzkiej galerii handlowej Manufaktura.