Kampania konsumencka DEMO Effective Launching dla "Cukru Królewskiego"
  • 0
  • 1
14.07.2008

Kampania konsumencka DEMO Effective Launching dla „Cukru Królewskiego”

DEMO Effective Launching realizuje kampanię konsumencką marki „Cukier Królewski” – Lato owocne w zyski, na zlecenie koncernu Südzucker Polska. Działania obejmują radio, prasę i promocje w punktach sprzedaży. Reklama wsparta zostanie działaniami o charakterze public relations, za które odpowiada agencja Open Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lipca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.07.2008

ITBC Communication dla Grupy Kościuszko Polskie Jadło S.A.

Agencja ITBC Communication podpisała z Grupą Kościuszko „Polskie Jadło” S.A. umowę na stałą obsługę w zakresie relacji inwestorskich. Nowy klient ITBC Communication to notowany na warszawskiej GPW operator sieci restauracji klasy Premium „Polskie Jadło”, a także restauracji z segmentu Fast Food działających na rynku pod markami „Lanczowisko” oraz „Ready&Go”. Umowa zawarta została na czas nieokreślony.