Kampania Karmi Mrożona Kawa 0,0%
  • 0
  • 2
22.08.2022

Kampania Karmi Mrożona Kawa 0,0%

Nowy wariant Karmi Mrożona Kawa 0,0% to piwo o smaku zimnej kawy. Kreacje pokazują, że można się nim cieszyć się przez cały dzień i noc, w różnych sytuacjach.

Ten popularny wśród konsumentów wariant Karmi powstał na bazie ciemnego piwa bezalkoholowego oraz kawy parzonej na zimno, czyli cold brew. Dzięki temu połączeniu nowy wariant zawiera taką dawkę̨ kofeiny, jaka jest w filiżance espresso.

 

Kampania będzie realizowana w mediach społecznościowych w postaci 15 i 6-sekundowych krótkich spotów. Za strategię, kreację i realizację odpowiada agencja VMLY&R. Produkcją zajął się̨ dom produkcyjny Busy Bee Film. Reżyserem spotów jest Łukasz Zabłocki, fotografką – Natalia Poniatowska. Media kupił dom mediowy Initiative.

 

  • 2
Kampania Karmi Mrożona Kawa 0,0%

Kampania Karmi Mrożona Kawa 0,0%

Kampania Karmi Mrożona Kawa 0,0%

21 sierpnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.08.2022

IAB HowTo: Join the Game. Kolejna edycja konferencji o marketingu gamingowym już 14 września!

Jak metaverse zmienia podejście do obecności reklamodawców w digitalu? Jak wiele wspólnego mają użytkownicy metaverse z graczami? Jak wykorzystać te podobieństwa w działaniach marketingowych? Czy e-sport jest gotowy na sponsoring sportowy? Jak prowadzić działania ze streamerami i influencerami gamingowymi? O tym i wielu innych zagadnieniach opowiedzą najlepsi branżowi eksperci podczas konferencji IAB HowTo: Join the Game.