- 0
- 4
Kampania G4M3R walczy z utartym wizerunkiem graczy
Marka komputerów G4M3R rozpoczęła działania komunikacyjne pod hasłem „Follow your game”. Walczy w nich z utartym wizerunkiem społeczności graczy i pokazuje, że granie to jedno z wielu hobby.
Osią kampanii jest seria czterech historii nieszablonowych twórców, którzy komputery wykorzystują nie tylko do gamingu, ale też do rozwijania swoich pasji i codziennej pracy.
Do kampanii zostali zaproszeni:
- animator 3D Dawid Herda,
- fotograf Konrad Komorowski,
- artystka Sarna,
- ilustrator Krystian Ścigalski,
- designerka Mariia Momotiuk.
Wszyscy stworzą swoją interpretację logo marki G4M3R.
Kampania obejmuje influencerów z różnych dziedzin kreatywnych, aby pokazać wszechstronność komputera stacjonarnego. To narzędzie do codziennej pracy w najbardziej wymagających programach, a także do rozwijania swoich pasji, takich jak fotografia, wideo czy projektowanie 3D.
Celem strategicznym platformy kreatywnej było stworzenie formatu komunikacji, który pozwoli wyróżnić się marce na tle konkurencji i dotrzeć nie tylko do szerokiej społeczności graczy, ale także do twórców i artystów. Kampania skupia się na wykorzystaniu takich kanałów jak Instagram, Facebook, TikTok oraz YouTube, a także na współpracy z influencerami.
Za współpracę z influencerami, kreacje i ich produkcję odpowiada agencja Follow, która obsługuje social media marki. Materiały są emitowane w mediach społecznościowych.
- 4