G4M3R walczy z utartym wizerunkiem graczy - Marketing przy Kawie
Kampania G4M3R walczy z utartym wizerunkiem graczy
  • 0
  • 4
1.10.2024

Kampania G4M3R walczy z utartym wizerunkiem graczy

Marka komputerów G4M3R rozpoczęła działania komunikacyjne pod hasłem „Follow your game”. Walczy w nich z utartym wizerunkiem społeczności graczy i pokazuje, że granie to jedno z wielu hobby.

Osią kampanii jest seria czterech historii nieszablonowych twórców, którzy komputery wykorzystują nie tylko do gamingu, ale też do rozwijania swoich pasji i codziennej pracy.

Do kampanii zostali zaproszeni:

  • animator 3D Dawid Herda,
  • fotograf Konrad Komorowski,
  • artystka Sarna,
  • ilustrator Krystian Ścigalski,
  • designerka Mariia Momotiuk.

Wszyscy stworzą swoją interpretację logo marki G4M3R.

Kampania obejmuje influencerów z różnych dziedzin kreatywnych, aby pokazać wszechstronność komputera stacjonarnego. To narzędzie do codziennej pracy w najbardziej wymagających programach, a także do rozwijania swoich pasji, takich jak fotografia, wideo czy projektowanie 3D.

Celem strategicznym platformy kreatywnej było stworzenie formatu komunikacji, który pozwoli wyróżnić się marce na tle konkurencji i dotrzeć nie tylko do szerokiej społeczności graczy, ale także do twórców i artystów. Kampania skupia się na wykorzystaniu takich kanałów jak Instagram, Facebook, TikTok oraz YouTube, a także na współpracy z influencerami.

Za współpracę z influencerami, kreacje i ich produkcję odpowiada agencja Follow, która obsługuje social media marki. Materiały są emitowane w mediach społecznościowych.

  • 4
Kampania G4M3R walczy z utartym wizerunkiem graczy

Kampania G4M3R walczy z utartym wizerunkiem graczy

Kampania G4M3R walczy z utartym wizerunkiem graczy
Kampania G4M3R walczy z utartym wizerunkiem graczy
Kampania G4M3R walczy z utartym wizerunkiem graczy

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 października 2024

30 września 2024