Kampania Eski Rock „I stał się nowy rock” - Marketing przy Kawie
Kampania Eski Rock nawiązuje do fresku Michała Anioła „Stworzenie Adama”
  • 0
  • 4
10.09.2024

Kampania Eski Rock nawiązuje do fresku Michała Anioła „Stworzenie Adama”

Nowa kampania promocyjna radia Eska Rock, pod hasłem „I stał się nowy rock”, związana jest z rozszerzeniem zasięgu nadawania przez rozgłośnię na dziewięć miast.

Kampania obejmuje nośniki outdoorowe (siatki wielkoformatowe i powierzchnie reklamowe na autobusach miejskich) we wszystkich nowych miastach nadawania stacji, czyli:

  • Krakowie,
  • Łodzi,
  • Poznaniu,
  • Wrocławiu,
  • Kielcach,
  • Olsztynie,
  • Bydgoszczy,
  • Gdańsku.

Dodatkowo we Wrocławiu pojawił się mural reklamujący stację.

Działania obejmują również kina sieci Multikino i Cinema City (formaty offscreen), internet (Onet.pl, portale i serwisy Grupy ZPR Media, social media) oraz telewizję (kanały tematyczne Polsatu i TV Puls).

Kreację przygotował dział promocji Eski Rock, media były planowane i kupowane we współpracy z domem mediowym Starcom.

  • 4
Kampania Eski Rock nawiązuje do fresku Michała Anioła „Stworzenie Adama”

Kampania Eski Rock nawiązuje do fresku Michała Anioła „Stworzenie Adama”

Kampania Eski Rock nawiązuje do fresku Michała Anioła „Stworzenie Adama”
Kampania Eski Rock nawiązuje do fresku Michała Anioła „Stworzenie Adama”
Kampania Eski Rock nawiązuje do fresku Michała Anioła „Stworzenie Adama”

 

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 września 2024

9 września 2024