- 0
- 4
Kampania Eski Rock nawiązuje do fresku Michała Anioła „Stworzenie Adama”
Nowa kampania promocyjna radia Eska Rock, pod hasłem „I stał się nowy rock”, związana jest z rozszerzeniem zasięgu nadawania przez rozgłośnię na dziewięć miast.
Kampania obejmuje nośniki outdoorowe (siatki wielkoformatowe i powierzchnie reklamowe na autobusach miejskich) we wszystkich nowych miastach nadawania stacji, czyli:
- Krakowie,
- Łodzi,
- Poznaniu,
- Wrocławiu,
- Kielcach,
- Olsztynie,
- Bydgoszczy,
- Gdańsku.
Dodatkowo we Wrocławiu pojawił się mural reklamujący stację.
Działania obejmują również kina sieci Multikino i Cinema City (formaty offscreen), internet (Onet.pl, portale i serwisy Grupy ZPR Media, social media) oraz telewizję (kanały tematyczne Polsatu i TV Puls).
Kreację przygotował dział promocji Eski Rock, media były planowane i kupowane we współpracy z domem mediowym Starcom.
- 4