Kampania edukacyjna „Elektroodpady w dobre ręce” - Marketing przy Kawie
Kampania edukacyjna „Elektroodpady w dobre ręce”
  • 0
  • 5
15.02.2013

Kampania edukacyjna „Elektroodpady w dobre ręce”

CECED Polska, związek producentów AGD, rozpoczyna ogólnopolską kampanię edukacyjno-informacyjną pod hasłem „Elektroodpady w dobre ręce”. Zaplanowane działania skierowane będą do konsumentów, samorządów oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Akcja potrwa od lutego do grudnia 2013 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 lutego 2013

14 lutego 2013