Kampania Echo Miasta na Wirtualnej Polsce oraz Interii
  • 0
  • 1
23.11.2007

Kampania Echo Miasta na Wirtualnej Polsce oraz Interii

Pod hasłem „Miasto jak na dłoni” Echo Miasta – miejska gazeta ogłoszeniowa, rozpoczęła w tym tygodniu kampanię reklamową swojego serwisu internetowego www.echomiasta.pl. Akcja, która potrwa do 15 grudnia b.r., obejmuje billboardy na portalach Wirtualnej Polski oraz Interii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52644 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 listopada 2007

22 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.11.2007

Największe w Polsce przedsięwzięcie o Wolontariacie Pracowniczym

Centrum Wolontariatu w Warszawie, w ramach programu Wolontariat Biznesu, organizuje drugą edycję konferencji na temat wolontariatu pracowniczego, czyli społecznych działań pracowników przy wsparciu ich pracodawców na rzecz społeczności lokalnych. Jest to jedyne w Polsce przedsięwzięcie poświęcone wyłącznie idei wolontariatu pracowniczego, organizowane w ramach Obchodów Międzynarodowego Dnia Wolontariusza.