Kampania "Dulux - Wiemy, jak łączyć kolory"
  • 0
  • 1
4.03.2008

Kampania „Dulux – Wiemy, jak łączyć kolory”

„Dulux – Wiemy, jak łączyć kolory” to hasło przewodnie nowej kampanii reklamowej firmy ICI Polska, producenta farb Dulux. Spoty telewizyjne emitowane będą w okresie marzec – wrzesień 2008 r., między innymi w stacjach TVN, Polsat i TVP. Dobór i zakup mediów, za pośrednictwem których realizowana jest kampania telewizyjna Dulux powierzono firmie MediaCom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54827 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 marca 2008