Kampania „Dotykam = wygrywam” zachęca do samobadania piersi i noszenia dobrze dobranego stanika
  • 2
  • 1
25.10.2019

Kampania „Dotykam = wygrywam” zachęca do samobadania piersi i noszenia dobrze dobranego stanika

Ruszyła tegoroczna odsłona kampanii „Dotykam = wygrywam”. Jej celem jest promocja zdrowia piersi poprzez ich regularne samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza. W akcję zaangażowały się znane kobiety, m.in. Daria Widawska, Marzena Rogalska czy Lidia Popiel, a także pierwszy męski ambasador: Qczaj.

Gwiazdy wzięły udział w nagraniu filmu nawołującego do wypracowania w sobie nawyku dbania o zdrowie piersi. W spocie akcji „Dotykam = wygrywam” wystąpili:

  • Beata Sadowska,
  • Daria Widawska,
  • Elżbieta Romanowska,
  • Marzena Rogalska,
  • Aleksandra Kisio,
  • Karolina Szostak,
  • Lidia Kalita,
  • Lidia Popiel,
  • Anna Gzyra-Augustynowicz,
  • Anna Iberszer,
  • Olga Kozierowska,
  • Anna Męczyńska,
  • Qczaj – pierwszy mężczyzna, który stał się ambasadorem kampanii.

W akcję zaangażowano też influencerki: siostry ADiHD, Annę Dziedzic, Karolinę Cwalinę, Mum Me oraz przedstawicielki młodego pokolenia: Olciiaka i Lilę Janowską.

Pomysłodawczynią projektu, który odbywa się po raz ósmy, jest Izabela Sakutova. To międzynarodowa ekspertka brafittingu, którą w organizacji akcji wspiera bieliźniana marka Panache. W ramach kampanii zbierane są fundusze na działania charytatywne i wsparcie stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny oraz fundacji Wsparcie na Starcie.

Wsparcie na Starcie to fundacja założona przez Izabelę Sakutovą, która od lat zaangażowana jest w charytatywne akcje profilaktyczne. Fundacja buduje zdrowe nawyki u nastolatek. Jej wolontariusze to pracownicy profesjonalnych salonów brafittingowych działających na terenie całej Polski. Edukują w szkołach nastolatki na temat tego, jak dbać o zdrowie piersi. Zaszczepiają w nich od samego początku zwyczaj regularnego samobadania piersi i noszenia dobrze dobranego biustonosza.

Wierzę, że wykształcone zawczasu zdrowe przyzwyczajenia pozwolą na wczesne wykrycie ewentualnych zmian w piersiach i uchronią kobiety przed późniejszymi problemami zdrowotnymi. Dlatego kampania „Dotykam = wygrywam” oprócz stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny, na rzecz których od lat zbiera fundusze, w tym roku także wspiera założoną przeze mnie fundację Wsparcie na Starcie.

Chodzi o to, by edukować zawczasu i zaszczepiać w młodych kobietach zdrowe nawyki. Takie, które wpłyną na zmianę statystyk mówiących o tym, że co roku prawie 1/3 kobiet umiera z powodu zbyt późnego wykrycia choroby – mówi Izabela Sakutova.

W tym roku kampanię wspierają też projektantka Lidia Kalita i firma BioUp. Projektantka stworzyła charytatywny t-shirt, który można zdobyć w sklepach bieliźnianych biorących udział w kampanii. Marka kosmetyczna BioUp przygotowała z kolei olejek do masażu piersi. Można go używać nie tylko do pielęgnacji skóry, ale i jako pomoc w samobadaniu piersi.

Całościowy zysk ze sprzedaży t-shirtów i olejków przeznaczony będzie na rzecz fundacji Wsparcie na Starcie w stworzeniu aplikacji mobilnej skierowanej do nastolatek. Głównymi zadaniami aplikacji będą:

  • promowanie profilaktyki raka piersi poprzez naukę samobadania,
  • zapobieganie symptomom źle dobranego biustonosza, które mogą stać się przyczyną problemów związanych ze zdrowiem.

Kampania „Dotykam = wygrywam” to także tradycyjnie „Re(cyc)ling”, czyli zbiórka w salonach bieliźnianych na terenie całej Polski starych biustonoszy. Środki uzyskane z ich utylizacji wesprą charytatywne działania związane z walką z rakiem piersi. Przez ostatnie 7 lat zebrano 67 tys. sztuk biustonoszy. Pieniądze z ich re(cyc)lingu w całości przekazane zostały stowarzyszeniu Polskie Amazonki Ruch Społeczny.

Biustonosze można oddawać do 31 października do specjalnie przygotowanych pojemników w salonach z bielizną w całej Polsce, oznaczonych logo kampanii. Dla zachęty każdy, kto odda stary stanik, otrzyma od sklepów biorących udział w akcji bon o wartości 20 zł na zakup nowego biustonosza z oferty marek Panache oraz bezpłatną poradę profesjonalnej brafitterki.

Kampania prowadzona jest na outdoorze na nośnikach Clear Channel Polska. Re(cyc)lingiem biustonoszy zajmie się firma 3R Recycling Solutions. Zdjęcia do kampanii wykonała Karolina Chabel-Williams. Reżyserką spotu jest Anna Kolatorska.

  • 1

„Dotykam = wygrywam” – kolejna odsłona kampanii

25 października 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2019

Producenci dóbr konsumpcyjnych marnują połowę środków wydawanych na promocję i reklamę. Badanie Salesforce

Z międzynarodowego badania przeprowadzonego przez firmę Salesforce wynika, że sektor dóbr konsumpcyjnych przechodzi dziś istotne zmiany. Producenci muszą dostosować strategię działania do zmian rynkowych wynikających z rozwoju e-commerce, coraz silniejszych marek własnych promowanych przez sieci marketów oraz rosnących oczekiwań klientów. W walce o rynek mają pomóc dane o klientach i nowe technologie przetwarzania danych.