Kampania „Dotykam = wygrywam” zachęca do samobadania piersi i noszenia dobrze dobranego stanika
  • 2
  • 1
25.10.2019

Kampania „Dotykam = wygrywam” zachęca do samobadania piersi i noszenia dobrze dobranego stanika

Ruszyła tegoroczna odsłona kampanii „Dotykam = wygrywam”. Jej celem jest promocja zdrowia piersi poprzez ich regularne samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza. W akcję zaangażowały się znane kobiety, m.in. Daria Widawska, Marzena Rogalska czy Lidia Popiel, a także pierwszy męski ambasador: Qczaj.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47675 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

25 października 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2019

Producenci dóbr konsumpcyjnych marnują połowę środków wydawanych na promocję i reklamę. Badanie Salesforce

Z międzynarodowego badania przeprowadzonego przez firmę Salesforce wynika, że sektor dóbr konsumpcyjnych przechodzi dziś istotne zmiany. Producenci muszą dostosować strategię działania do zmian rynkowych wynikających z rozwoju e-commerce, coraz silniejszych marek własnych promowanych przez sieci marketów oraz rosnących oczekiwań klientów. W walce o rynek mają pomóc dane o klientach i nowe technologie przetwarzania danych.