Kampania „Dodaj zdrowia do swoich dań” marki LenVitol
  • 1
  • 0
21.08.2017

Kampania „Dodaj zdrowia do swoich dań” marki LenVitol

Ruszyła kampania telewizyjna oleju lnianego LenVitol. Prowadzona jest w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych. Jej hasło brzmi: „Dodaj zdrowia do swoich dań”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54827 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 sierpnia 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
21.08.2017

„Klientocentryzm” w praktyce! V edycja Marketing Progress poświęcona customer experience

Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. Koncentrować się na komunikacji marketingowej odpowiadającej na oczekiwania klientów. Ci bowiem oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką. Wszystko to nie tylko w godzinach pracy firm. Jak tego dokonać? Odpowiedź będzie można poznać podczas V edycji konferencji Marketing Progress, poświęconej w całości customer experience.

18 sierpnia 2017